Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 13, 2008

Cari spare parts...

Semalam pagi aku gi keja, nasib baik ler umah member aku ngan opis aku agak dekat ler jarak dia... so jalan kaki pagi tuh, dekat tak dekat berpeluh gak ler badan... kalu ari2 camni, naik muscle kaki nih, boleh tukar jadi ketul2... hehehehe... setelkan apa yang patut sebab kang tengahari ni nak gerak dah.. nak gi antar keta kan.. taknak ler tunggu abis keja sebab hari pun malam... hahaha... dalam kul 3pm aku amik keta tuh & drive very the slow ok.. tak penah ler aku drive macam ni nyer speed... pomen tempat yang aku biasa tuh kata selamat lagi kalu nak drive untuk sementara waktu... Enon dah tunggu aku kat Petronas ulu kelang.. dia ngan rela hati nak teman aku ari nih... [errr... rela ker or kena paksa erk? hahahaha] Tima kasih my fren... I Lap U lah... Best Friends 1
aku berjaya sampai dengan jayanyer kat workshop kat Selayang Baru.. dah kenal ngan pomen kat sini, senang skit ler ati nak tinggal keta kan... memang dah diduga, clutch plate aku dah geli2 mintak tukar.. hahaha... aku siap suh pomen tuh test drive sebab nak bagi dia tau apa yang rosak sebenarnya... dia sudah list out apa barang yang nak kena ganti, ok ler... aku kemas keta & ajak Enon gi Jalan Ipoh nak cari spare parts... beli sendiri ni untung skit ler, dapat save dah... almost half gak ler... banyak tuh aku beli.. rasanya beli baju pun tak penah one-shot byk camni... service kedai spare parts tu pun bagus.. siap hidang air tuh sambil kitaorang tunggu staff dia kumpulkan apa barang yang aku nak yang ada ler dalam 3-4 plastic bags.... hahahaha... macam gi umah orang lak main hidang2 air nih... jumlah yang aku bayar takyah ler bagitau... kang tetiba bleh kena sesak napas lak... memang bulan nih aku puasa ler gamaknyer... pastu ingat nak antar terus barang2 yang baru beli nih tapi pergerakan keta Enon terpesong ke arah lain.. heheh.. tetiba lak sampai kat area Setapak depan kedai makan.... hahahah.. konon2 nak gi makan kat restoran Kak Eita Steamboat... taktau ler apa yg spesel kat situ tapi sajer nak try kan... skali tuh ada ler plak orang2 yang tak berapa sesuai untuk aku tunjukkan muka kat restoran tuh.. alah.. punya ler banyak tempat makan kat KL/Selangor nih naper korang nak shoot drama kepolisan tuh kat sini? Director bak kata Enon, atas faktor keselamatan [aku nyer safety ler... Enon ok jerk, tadak hal...], kitaorang kena tukar plan, gi cari tempat makan lain... alaahhhh.... potong betul lerrr... sebabkan semangat steamboat yang sangat tinggi dalam perut kawan aku nih, kitaorang gi ler kat Johnny's Alpha Angle... order makan, cam tamak tapi masih sedar diri ok.... kitaorang order ala2 jerk... hahahaha... aktiviti seterus nyer takyah bagitau ler.. makan, borak, makan, borak, minum skit pastu borak lagi.... hehehe... dah abis portion memasing, rasa cam ada tempat kosong lagi dalam sistem pemakanan nih.. tambah ler beberapa items lagi yang dirasakan sesuai nak masuk dalam periuk bersup nih... memang kenyang lah malam nih.. dah rasa cam malas nak bangun.... Terrific Alhamdulillah!! nanti2 kita gi makan gak kat plan asal kita tadi k...

time to go home... impian nak antar brg kat bengkel tadi tinggal harapan... esok pagi jer lah aku antar... hahahaha... camner bleh terlajak lama kitaorang kat dalam kedai makan tadi tuh? ish.. ish... ish... Enon antar aku balik umah, lepak jap pastu dia gerak balik ler... aku apa lagi, amik kesempatan ler nak melepak malam tadi.. penat lah... skang pikir camner aku nak gi keja esok? mmmmm..... cuti boleh kaa?? hahahahahaha
.

2 Buzz In !:

aini said...

baik betul dak enon tuh eh. anak sapa laaa nihhh.. baik sungguh budi pekerti.

hahahahhahahhahaha

WaNz said...

wakakakakaka... aku saja puji jerk kat sini sebenarnya takde ler baik mana pun dak enon tuh.. hahahahahaha....

pandai ko ala2 nak nyamar erk? guna nama sebenar konon.. hehehehehehe