Lilypie Second Birthday tickers

Friday, March 28, 2008

Happy Birthday ENON...

Ahh... tidaakkkk.... citer pasal besday lagi.... banyak plak bulan nih kan... aku ingat nak terus skip ke bulan April terus dah ari nih..takleh tekan butang forward ker?? hehehehe

Anyway, posting ni khas untuk kawan aku yang sorang nih, tak lain dan tak bukan, Cik Aini a.k.a Enon... kira kawan susah senang lerrr.... HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!! Happy Birthday semoga panjang umur & murah rezeki... nak wish cepat dapat jodoh, mmm.. on d way dah kan? hahahaha.... sempena besday ko yang ke-'13' nih [sedap skit tgk nombor '1' kat depan kan Non? hehehe], apa kata ko wat makan2 kat steamboat ker, makan2 kat terminal seafood ker, majlis BBQ ker... or paling tidak pun kita gi makan chicken chop kat bukit cheras tuh.... [aku tau Ogy tunggu jer kita gi sana... hehehe]... menarik tak cadangan aku? aku lapar ni Non... nak celebrate ari nih memang takleh la kan sebab ko ada agenda lagi penting untuk masa depan... hehehehe... Calling2 ler nak set date bila ko free kay.. rasa cam dah lama giler tak jumpa ko... kan.... errrr.... biasa kalu besday kena ada hadiah erk? takyah ler kan, ko dah besar... dah besar ni takleh dapat hadiah dah, nanti riak [ada kena mengena ker statement nih erk? cam tak relate langsung kan? hahahahaha].....

apa2 hal pun, enjoy urself today, tomorrow & forever... hehehe.. thanks for being such a gud gud bestfriend Best Friends 2 ... aku sayang ko my gud fren... Happy Birthday again erk!!! Brows
.

1 Buzz In !:

enonz said...

THANK YOU MY PREN. SO SWEET. SO TOUCHING. SO LOVING. er..bleh? hehehhehehhehe