Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 28, 2008

Terlajak daa...

Hehehee... hari ni aku kelam kabut skit.. sebab nyer, aku bangun pagi tadi kul 930am... sama time ngan aku patut masuk opis.. hahahaha.. elok jerk bangun tengok jam, cam blank kejap then baru sedar "Wan!! U r late!!!" Shock 4 ..... hehehehehe... berdesup aku gi toilet & mandi.... sampai opis kul 1015am... perghh... nasib baik ler boss belum sampai.. kalu tak, aku akan masuk gak keja tapi wat muka bodoh jer lah.. abis tu nak wat camner kan, bukannyer sengaja bangun lambat... phone battery aku kong.. abis sebelum sempat dia nak bunyi kan alarm... hasil nyer, aku tak sedar ler waktu yang patutnya aku bangun...

tu jer nak citer.. sajer... satu hari aku kat opis tadi cam blur jerk sebab bangun dalam keadaan terkezut... abis kerja, terus balik umah.. taknak gi memana dah... hahahaha...
.

0 Buzz In !: