Saturday, February 02, 2008

Scrabulous...

aku skang giler main Scrabulous nih... serious giler.... seharian, eh silap... semalaman main benda alah nih.. sparing partner aku tak lain dan tak bukan saudari Enon... hehehehe... kitaorang bukak facebook terus ngadap benda nih...

alah, ni scrabble version online ler... memang rasa cam masuk kelas english pun ada gak... hehehe... memang addict n boleh leka.. aku ngan Enon boleh sampai berjaga ke pagi layan benda nih... yang ngajar nih dulu dak Macita ler.. dia memula invite main.. pastu melarat ke Enon... terus terbawak2 dari opis sampai ke umah... hahahah... takper, tambah vocabulary kita... dulu rajin gak layan Scrabble ngan Sahibba....dah lama tinggalkan sebenarnya.. time zaman2 sekolah dulu selalu gak main ngan family aku.. mak & ayah aku layan sekali dulu nih... hehehehe

kesimpulannya, mari lah beramai2 layan Scrabulous nih... syiok wooo....

.

4 Buzz In !:

enonz said...

sib baik ko tulis aku tertido sampai 2 kali semasa permainan berlansung. ha ha ha

memalukan sungguh. :P

WaNz said...

a'ah lerr... aku lupa nak tulis bab tu.. bab yang mana aku terpaksa macam main sensorang sebab sparring partner aku tertidur depan laptop... hahahahaha

green apple said...

camne nak main wanz???

WaNz said...

kitaorang main kat facebook nyer application...

tapi kalu ko takde facebook.. ko gi jerk www.scrabulous.com

register, pastu main ler.... nak main sensorang bleh gak...