Lilypie Second Birthday tickers

Friday, February 15, 2008

Bulan yang blank & blur...

Kicking Dirt Waarrgggghhhh...... naper aku wat camtuh? jawapan nyer kita tunggu selepas ini! hahaha.. dah macam rancangan kat TV lak, nak tunggu2 pas iklan... dia ingat orang suka sangat ker nengok iklan2 yang lagi panjang dari citer tuh? huh!! Apa aku melalut nih? tu lah, kena sangat ler ngan topik perbualan kita untuk kali nih.... bulan ni aku rasa merundum giler mood aku.. feeling blue black sumer lah... Feeling Blue jangan tanya sebab apa sebab aku pun tak pasti... giler ker apa otak pikiran aku nih? i dun like it.. dun like it.... ingat best ker nak rasa moody sepanjang masa? errr.. ok ler, bukan ler sepanjang masa but most of the time lerrr... sama ker maksud dia?? lantak lerrr.....

rasa nyer berpunca daripada banyak sangat benda2 yang dalam pikiran aku nih kot.. yang dah disimpan & dah jadi pekasam sejak sekian lamanyer... dah sampai masa dia nak meimpah ruah, dah takde capacity nak tampung apa yang ada dalam kepala aku nih dah... eeeeeeeeeeee.... Pouty time camnih rasa down giler pun ada, rasa depressed pun ada, rasa nak marah pun yer gak... nak terjun bangunan pun kekadang terkuar dalam otak nih.. fuse short ker aaaa???? dah cam menu ikan masak 3 rasa ler plak...

ingat kena amik cuti ler, betulkan balik apa yang dah kurang.. carik balik semangat yang dah ilang tuh... lupakan sumer benda2 yang ada kat sekeliling wat sementara waktu.... kena layan benda2 yang kelakar bodoh Steamroller , janji bleh gelak kan... eeeeeeeee...... tak suka ler perasaan camnih.... HELPP!!!!!! Whoa
.

0 Buzz In !: