Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 17, 2008

Welcome to d world, baby Danisha...

Salam... Selamat menyambut Nuzul Quran.. untuk orang2 Selangor, cuti sakan noo... hehehe...

Pagi ni cam biasa, aku masuk ofis... gi morning meeting.. pastu check phone ada msg.. good news, member aku dah beranak... bertambah ler 'anak buah' aku tahun nih.. errr... duit raya kena tambah gak ler gamaknyer erk? camni aku pun nak kena beranak gak lerrr.... hehehehe... memandangkan aku keja, so pas keja kang ler baru leh gi tgk newborn baby tuh...

tapi sebabkan ada teknologi skang kan, aku dah dapat ler MMS dari mama baby tuh... fresh picture ler - Maria Danisha Hakim... tembam nyer.. dan sangat berat ok, 3.95 kg... boleh beranak normal lak tuh... takper, janji sihat kan... lagi lah aku tak sabar nak gi tengok....

Gambar baby Danisha umur 2 jam...

Kesimpulannya, aku dapat ler jumpa Baby Danisha ni.. tapi tak lama ler sebab nurse nak bagi dia susu & nak check itu ini... takper lah, cam ler pas2 ni takleh jumpa kan...

Tambah sorang lagi sibling bebudak nih... ;-)
.

0 Buzz In !: