Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 11, 2008

Kes curi keta!...

Ai yai yai... Skang musim orang curik keta Honda CRV ler... last week aku baca paper kes selebriti laser 'amboi' 'amboi' 'amboi' ilang keta CRV dalam kawasan umah dia... berpagar satu hal lah.. tapi kawasan umah dia kat ukay perdana tu ada guard siang malam... pun boleh hilang... aduss... pastu semalam aku baca paper gak, satu lagi keta CRV ilang, make-up artist punya lak... yang ni pun dalam kawasan umah berpagar gak.... tu yang kuar paper sebab orang kenal.. yang ilang tapi tak kuar publisiti? ish.. ish

bukan apa, memang ler aku takyah risau sebab aku bukannya ada CRV pun.. dalam angan2 jerk CRV aku nih... tapi aku tak puas ati camner dorang still boleh bawak kuar keta tu dari kawasan dalam umah... lagi satu, CRV ni senang sangat ker nak kopak? apa kes ngan security CRV nih erk?

aku cukup berkenan ngan CRV yang latest ni... smart... aku penah wat post pasal tu gak kan... hehehe.. tapi kalu senang sangat nak kena kopak, aiyooo.... kena tukar keta idaman ler... hehehe...
.

0 Buzz In !: