Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 17, 2008

Buka puasa...

Semalam Enon call, sajer2 jer lah.. cam dah lama tak jumpa kan... borak2, kuar ler pasal citer nak ajak buka sama... tup2 ntah camner nama McD lak kuar... pahal bukan dia baca pun blog aku nih.... very good lah.. wave lenght cam sama jerk... ker kitaorang cam boleh wat telepathy? hehehehe... aku on jer... Ajak Nenie, dia cam nak makan bubur kat AU4 tuh.. pun ok gak... aku bab makan2 ni no hal.. jangan bagi aku udang ngan durian jerk.. yang lain so far boleh masuk je tekak aku nih...

So tengahari tadi dah wat plan, kita gi bubur.. pastu baru gi McD, kalu larat nak sumbat lagi ler.. bak kata Nenie, McD kan 24 hours... sahur pun boleh.. hahaha.. iyo lah tu.. aku sahur makan 5 min jer, cukup syarat... takde nyer aku nak gi McD tu ngan mata aku separa bukak tuh... tapi bak kata orang, kita hanya merancang kan.. Bubur tak bukak ler plak sepanjang bulan posa nih.. secara automatik menu berbuka untuk hari nih ialah McDonalds... hahahahaha....

Jumpa ler kitaorang kat McD Petronas Tmn Melati tuh... agak ramai orang tapi dorang [Enon & Nenie] berjaya gak dapat seats.. aku datang kendian... sebab dah salah McD ler.. aku pi yang kat Shell Ulu Kelang tuh... salah info ler plak... so dorang dua nih terpaksa ler tunggu aku sampai baru sumbat burger dalam mulut... alah, macam citer seniman bujang lapok tuh... selagi sorang tak sampai, yang lain pun takleh mencekik... hahaha... i love u lah my friends...

Makan, makan gak.. amik gambar tetap tak lupa... hehehe

tu jer lah nak citer, dapat gak makan apa yang dihajati.. kelakar tul.. macam la sedap sangat kan.. heheh.. tapi Alhamdulillah, kenyang! surau pun dekat kan... sumer lengkap ler.. siap wat member lagi ngan manager branch tuh... dah tu, dia mesra rakyat sangat... kitaorang ok jer....

Mekasih ler kengkawan yer sebab temankan buka posa untuk ari nih... ari tu dah dapat Tenpayakki.... esok lusa apa lak menu kita yer?? mmmmmm...
.

0 Buzz In !: