Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 14, 2008

Ketuk-ketuk Ramadhan & Syawal...

Semenjak dua menjak aku takde connection sendiri nih, banyak betul aku utang citer kat sini.. hehehe... rugi ler... tak meriah dah blog aku nih... eh, tapi before that, aku baru perasan aku tak wish Selamat Berpuasa pun kat sini... ish ish ish... ketinggalan betul ler blog kesayangan aku nih skang.... sian tul....

Ok.. 2 bulan lepas aku ada janji nak citer mana aku ilang 3 hari dalam bulan 7 tuh... aku ikut member aku gi Sg. Besar... kat belah Sekinchan tuh... dia ada keja skit kat sana & aku cam ala2 bercuti ler... takde wat apa pun melainkan tolong drive keta n lepak meneman kat sana... hehehe... sungguh indah idup kalu bleh wat selalu camtu kan? hehehehe.... memang dasar pemalas ler nih...

Konsep memasak tepi sawah... hehehe

Tak penah aku tau kat sana rupanya ada resort tepi laut... D'Muara Dorani Bayu Resort ...... agak menarik gak ler sebab tempat tu cam jauh ke dalam.... Member aku ada shoot untuk program bulan posa nih, dah start tunjuk pun kat RTM 1 skang, "Ketuk-ketuk Ramadhan".... ni rancangan memasak between Sheila Rusly ngan selebriti2 Malaysia... since dorang nak shoot untuk program raya sekali kat sana, alang2 untuk yang ramadhan ni member aku nyer location pun kat sana gak ler.... sekali harung kan.... so aku sebagai pemerhati nih, duk tengok jer lah dorang shoot itu ini... seronok gak ler... juz that bila dah on air nih aku takde chance nak tgk sangat sebab timing dia hari2 kul 2.30pm... weekends boleh ler tgk... weekdays kalu aku dapat tgk makna nyer aku tak gi keja ler... kan? hehehehe... Yang raya nyer tu nama rancangan tukar jadi "Ketuk-ketuk Syawal"... bila siaran aku taktau... kena tanya orang RTM..... yang ni artis ngan wartawan berlakon sambil masak2....
Duk dengar director-Mr. Jinggo nyer explaination...

Antara yang terlibat ngan "Ketuk-ketuk Syawal"... ada pelakon, ada wartawan, ada pelakon lagi...

kitaorang kat sana 3 hari 2 malam... dah setel sumer, apa lagi.. balik KL ler... ada ler 2 hours driving... kat situ banyak orang keluarkan kerepek2 nih... murah & sedap.. tapi kalu nak gi sana semata2 nak beli kerepek, sama jer lah kos.... tu jer lah aku nak citer sebenarnya... utang giler lama citer nih.... hehehehe

.

0 Buzz In !: