Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 13, 2008

Tetap segar walaupun ...

Adui lah... naper ni erk? dah 4-5 hari aku takleh tido.. kalu tido pun tak lena... kepala otak aku duk berjalan jerk, tanak stop la plak... cuba ler berenti sat, time tido kena lah tido... ni badan aku nak rest, otak aku tetap nak jalan... tanak guna red light dah... aaahhh... penat btul... hasil nyer, mata aku tetap segar bugar tengah2 malam nih walaupun sebenarnya dah dalam keadaan separa tutup.. tapi since otak kata taknak tido, terpaksa ler mata ngan badan follow jerk...

Banyak benda sebenarnya dalam pale otak aku nih... rasa cam nak jer transfer dulu kat external... biar kalu bleh nak setel satu2 tapi tu lah.... takleh... mungkin ni masa aku ler kena dugaan macam2.. takper... kita belajar kan... hahaha.. Insyaallah, takde masalah yang takleh setel....

so skang, masalah terbaru aku... takleh tido!! errkkk!!! time camni aku ingat ada bagus gak kalu apply keja security guard... hehehe....
.

0 Buzz In !: