Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 12, 2008

SEPI...

"Bisikku pada bulan, Kembalikan temanku, Kekasihku syurgaku... Tanpa dia malam menemaniku, Sepi memelukku... Bulan jangan biar siang biar alam ini kelam, Biar ia sepi sepertiku..."


Waahhh.... ingat tu ayat aku sendiri nak berbahasa bahasi? hehehe... No.. No.. No... Aku baru tengok teaser filem "Sepi" [www.sepithemovie.com]... Khabir Bhatia yang direct, pengarah filem "Cinta".... macam best... konsep citer macam "Cinta"... tapi kali ni 3-3-3 pasang.... dulu 2-2-2-2 couples.... macam best & menarik.. aku rasa macam nak tengok sangat... pelakon not bad... Vanida Imran, Afdlin Shauki, Nasha Aziz, Pierre Andre & few others... sapa nak teman aku erk? Nak ajak Enon, gerenti dia dah sibuk ngan wedding preparations.... nak ajak A**** aku, dia tak baper minat tengok citer melayu kat panggung... nak ajak yang lain, nak ke dorang tengok? Aku ingat kalu takde yang nak teman, memang aku akan masuk panggung sorang... bukan tak penah buat kan, dulu kalu time malas nak jumpa orang lain, masuk panggung sensorang duk layan citer... tak kacau orang, orang tak kacau kita... kan?

Aku suka background music untuk teaser nih... boleh wat aku layan perasaan tuh... mana plak aku nak grab music ni erk? errrr..... aku memang nak gi tengok citer nih... akhir bulan nih gerenti aku akan jejakkan kaki aku kat mana2 panggung yang bersesuaian.... sajer2 nak layan... Boleh ler gak bagi alasan nak sokong filem tempatan... hehehehehe.... padahal memilih gak citer apa yang tengok tuh... yang patut disokong ok lah.. yang tak patut disokong [naper aku duk terbayangkan filem Prof. Razak bila bab kuar topik tak patut disokong nih? hehehe] tapi nak kena wat2 sokong... errrr.... mungkin tidak!!

2 Buzz In !:

.cheq. said...

aku takmo kot tgk cite ni sbb aku semacam sakit ati a.k.a menyampah ngan rambut palsu yg baizura kahar tu pakai.. terlampu buruk seh.. eeeeeee!!!

WaNz said...

hahahaha... alah, time baizura tu kuar, ko kuar gak ler... gi beli popcorn ker apa... hahahaha