Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, June 15, 2008

Insyaallah...

Alhamdullillah... selesai satu perkara... salah satu yang duk ada dalam pikiran aku semenjak dua menjak nih... ada lagi ler perkara2 lain dalam otak aku tu tapi dah boleh cut off one thing daripada list tu ler... hehehehe

Insyaallah, aku akan turut mengikut jejak langkah kengkawan seangkatan yang lain... Kalu takde aral melintang & diizinkan Allah aku akan tukar status aku hujung tahun nih... Doakan la agar sumer berjalan ngan lancar yer...

Perasaan aku skang ni... mmm... campur2 dah... mmg rasa cam ABC pun yer gak... hehehe... suka ada, risau ada, pening ada, syukur pun yer + macam2 lagi lah.... nanti2 lah aku citer lagi... nak bagi ilang rasa terkejut nih.. hahahahaha.....
.

5 Buzz In !:

Anonymous said...

salamz...

aku dulu pun mcm hang jg la, rasa mcm mcm lah mcm abc tu. insya allah lepas hang tukar status nanti dia ok la tu. skg ni sekali lagi aku tukar status.being a father is not that easy but i ll try my best.happy father's day to me.

enonz said...

CONGRATS beb!!

let's join da club!:)

WaNz said...

Pak Azam pomen - thanks for d comment... mmg mixed feelings nih.. hehehe

enon - byk plak club yg aku join tahun nih.... hahahaha

.cheq. said...

tahniah.. tahniah.. pastu bleh join club aku plak.. club ibu.. huahuahauah

WaNz said...

club tu bagi Enon join dulu.. bak kata ko dulu kan, ikut turn, dulukan yang lebih 'tua'... hehehehehehehe