Lilypie Second Birthday tickers

Friday, January 18, 2008

Posisi senget...

Aku ingat nak post lagi gambar2 masa kat Cherating ari tuh... tapi bila tengok kat blog Enon cam dah banyak jer dia post.. ingat korang gi situ jer lah kalu nak tgk sebahagian lagi gambar2 kitaorang.... gambar sama jer gak... yer dok? nanti lah kalu aku ada masa & streamyx tak wat hal, aku citer ler apa jadi hari Ahad tuh plak.. camner lak dari Pahang kitaorang boleh lak terpegi Terengganu.. giler jalan ker apa nih... nasib baik ler weekends tu cuma 2 hari [1 hari setengah jer lah sebenarnya, ari tuh aku keja kan...]... cuba kalu weekends tu ada 5 hari, harus satu Malaysia kitaorang pusing masa tuh.. hehehehehe

Tengah aku duk belek2 gegambar yang terkumpul dalam masa 2 hari tuh, ada ler 1-2 gambar yang aku amik masa on d way dari KL-Kuantan... masa ni kitaorang kat highway Kuantan, dah masuk daerah Pahang dah rasanya... yang duk kat seat belakang tuh G-Han & Enon, memang kecoh... macam ada 5 orang ler kat belakang tuh... dorang cuma senyap sunyi time makan jer, masa tuh aku ngan Nenie yang duk kat depan pun jadi heran naper senyap sangat... tgh melantak rupanya.... abis jer makan, kembali kecoh seperti sediakala... ada satu time tuh aku pandang belakang, aku heran naper cara seating dorang nih dah jadi 2-ways... macam naik keta api laks... ada menghadap sesama sendiri... hehehehe... ni ler akibatnyer bila kepala dah senget.. hahahah... boleh wat pusingan 360' kat belakang tuh.... kelakar betul lah kawan aku nih.... nak tau sapa yang duk mengadap ke belakang tuh... tengok jer lah.. aku sempat snap gambar...

errr... aku konpius jap.. mana depan mana belakang ni erk? camner lak dia nih boleh duduk mengadap cermin belakang keta?.... mmm...


Laaa... Enon rupanya... posisi duduk di kala bosan dalam perjalanan...
hehehehe... "Are we there yet?"


.

3 Buzz In !:

Diana Ishak said...

kengkadang aku kesian tengok nasib diri aku. macamana aku boleh ada kawan cam enonz??

WaNz said...

hahahaha...
aku nak guna dialog cliche... "no comment".....

enonz said...

i'll take that as a compliments..

kui2