Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 01, 2008

Best...

It's back!! Finally, setahun dah tunggu menu nih kat McD.. hehehe... bila dah kuar promo McD Prosperity Burger, kita tau Chinese New Year is coming too... Last week, dah start ada Prosperity Burger nih kat sumer outlets.. best nyer... memang setahun sekali ler... Nyum! Nyum! Nyum! memang puas ati last Friday dapat jamah burger nih... ngan Twister Fries dia.... tapi satu jer tekak aku takleh nak terima ngan set kali nih... Jasmine Green Tea dia... sorry to say, tapi errrkkkkk!!!! aku rasa cam takleh telan beb ..... memang reject dari sistem perkumuhan aku.... hehehehehehe....


eh, tetiba rasa nak makan ni lah hari nih... ok, nak kuar jap.. nak gi McD yang terdekat... Chiow....

.

4 Buzz In !:

Anonymous said...

gue baru balik mcd jugak nih kat ioi.. amik berkat prosperity di awal hari baru nih ehe

beef dia mang superb la mcm biasa.. tapi bab green tea dia tuh.. ader kureng sket..!! betul la wan.. hmmm pasnih kena order ribena jek kot ahahaaaa

WaNz said...

hahahaha... kan? tapi tadi yang kat umah aku nih best... dia bagi tukar air soft drinks... ari tu aku makan dia kata milo & ribena jerk...

green tea tu takkan masuk dah dalam tekak aku... hahahahaha

Anonymous said...

aku nak singgah mcd balik ni... terasa nak makan prosperity... wakakaka

WaNz said...

heheheh.. mari kita makan beramai2 prosperity burger nih... sampai akhir januari jerk