Wednesday, January 16, 2008

Lambat nyer citer...

Aku tgk balik koleksi gambar2 aku... banyak nyer citer2 xtvt sosial aku ngan kengkawan tak sempat nak dikongsi kat sini... mmm... last 2 weeks, aku dapat gak chance main bowling... bila kira2 balik, tahun 2007 aku tak pegang langsung bola bowling tuh... lama tuh... so kengkawan aku yang tak sanggup dengar aku duk sebut perkataan bowling dalam setiap topik perbualan tuh dah sepakat nak gi main bowling hari sabtu 2 minggu lepas.... hehehehe.... mekasih yerk sebab layan aku nyer kemahuan nih.. hahahah

memula nak main hari Jumaat pas keja tapi penuh ler plak.. ada tournament, so kitaorang bawak ke hari Sabtu... main 3 games... lenguh2 tangan nih.. pencapaian tak berapa memberansangkan sebab dah lama tak praktis... kaler bola bowling pun dah lain erk.. nampak benar ler aku dah lama tak jejak kaki kat bowling alley nih... takleh jadi nih.. tahun ni kena banyak2 kan masa nak pegang bola nih... kasi tajamkan balik skill yang tak seberapa nak ada tuh...

dah puas ati main... gi makan ler plak.. makan malam kay... kebetulan langkah kanan kitaorang kat kedai makan tuh... terserempak ngan anak2 buah Nenie yang seterusnya dicantumkan bil2 makan kitaorang dalam bil dorang... hehehe.. alhamdulillah, rezeki... murah ler rezki korang yerk.... dah abis makan, abis borak [err.. kita bleh abis ker borak2 nih? ...] memasing balik ler ke umah sendiri.... puas ati aku ari nih.. gerenti esok nyer sakit2 badan aku nih... konpem ler... memang yer pun... nanti2 sambung citer xtvt lain laks...

dah ready nak baling bola nih... tunggu g-han gi parking keta dulu kat bawah tuh..


ni pin orang sebelah.. boleh lak tersangkut kat tengah2 tuh.. dah nampak cam
terapung di awangan.. hehehe... bila ler aku nak baling kuat camtuh yer?



aku pun tak baper sure apa jenis gaya g-han nak wat nih...
naper muka Enon masuk gak dalam gambar nih erk...



tengah tunggu turn nak baling... sempat gak tgk kamera nih...


ni gaya frust ker, gaya nak tunggu bola? ...

.

0 Buzz In !: