Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 30, 2008

Macam nak tengok wayang laks...

haha.. ari ni aku bangun dalam keadaan malas ya amat.. tapi tu lah, malas camner pun kena bangun gak... panggilan tugas kan.. kalu ikut ati ni memang rasa cam nak sambung balik jer tido tu... biasa ler.. aku ingat kalu dapat cuti 3-4 hari ni baru betul2 recovered kot aku nyer tahap kepenatan nih... hahahaha... giler malas aku nih...

pas dah siap2 sumer, tetiba ada satu perasaan.. nak tau perasaan apa? tetiba rasa cam nak gi cinema... rasa nak gi tengok wayang... Let’s See A Movie suddenly jerk... sesapa kenal aku mesti tau camner susah nyer nak ajak aku masuk panggung nih... selalunyer nak kena paksa beramai2 baru ler aku ikut hahaha... mood nih datang 2-3 kali jer dalam setahun... kelakar kan? ntah.. memang dari dulu aku tak berapa gemar masuk panggung secara sukarela... rasa rugi masa kat dalam tuh... padahal takde apa benda pun nak wat kalu tak duk dalam tu pun.....

dalam tengahari, aku call Enon... secara spontaneous jerk ajak gi petang nih.. takyah jejauh, gi MBO jerk.... parking free, siap kuar dari cinema tu trus sampai depan pintu keta... Enon 50-50.. takper, takde orang teman aku nekad nak gi sensorang jerk.. mood tengah cantik nak layan movie nih....

abis keja, Enon kata ok [baik ati dia sudi nak layan last minute nyer cadangan.. hehehehe], so kitaorang amik yang kul 6 petang nyer.. giler awal, tak ramai orang pun.. memang layan... citer apa? jeng.. jeng.. bagi sokongan kat filem tempatan.. kitaorang tengok citer "CUCI".. aku sampai sharp kul 6... parking, terus masuk panggung citer terus start... boleh ler citer nih.. layan gelak gak lerr... citer ni more on friendships & keazaman ler... so aku memang lepas laku ler, gelak tak hengat nyer.. kira cam nak kasi lepas ler penat2, 3 minggu yang takde rest nih... citer tu dalam sejam lebih, almost 2 hours ler.... kali nih memang plan express nyer.. abis movie, terus masuk keta memasing & balik umah memasing.. takde gi minum2 ker apa...hahaha... memang jumpa semata2 nak tengok wayang jerk.. kelakau lah... dah sampai umah, aku mandi n makan.. layan CSI lak kat AXN... cam memain pun ada gak rasanya.. takde affect timing apa pun... hehehe... Challooo!!!
.

0 Buzz In !: