Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, November 10, 2007

Sehati Berdansa @ Astro Ria...

aku tgk TV malam ni, channel Astro Ria... cam best jerk rancangan Sehati Berdansa nih... layan gak ler... realiti show gak ler.. 8 pasangan suami isteri selebriti menari untuk dapatkan sumber kewangan bagi badan2 kebajikan yang diwakili masing2... ok ler, boleh wat hiburan hujung minggu... tapi satu jer lah, dorang ni kira sporting ler... walaupun ada yang tak penah menari sebelum nih... nak2 plak kalu salah sorang daripada pasangan tu memang bukan selebriti... kira niat untuk charity ler... hehehe...

masa nih ler kita bleh tgk x-football player menari, x-hockey player menari... hehehe... keras gak tapi fun... program ni tiap2 malam tunjuk 5 minit jer apa dorang wat sepanjang minggu, ari sabtu menari depan juri & hari ahad kena eliminate sapa yang dapat markah rendah... ada yang bawak anak g rehearsal... hehehe... ok ler... ada gak benda nak tgk kan... hehehehe... faveret aku..... pasangan Vee-Shidee.... hehehehe

2 Buzz In !:

enonz said...

napa aku tak tau cite nih? cite apa nih? napa dorg tak panggil aku dancing2?? nape? nape??

hahahhahhaa


eh jom g mcd ari nihh jom!!!!

WaNz said...

lerrr... dari spore membawak ke mesia ko tak dapat2 lagi makan mcD tu non?? cian dia.. jom aaa... aku ok jerk, walaupun aku baru jerk bekpes mcD nih.... hehehehe