Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 08, 2007

Rehat...

Yeaahhh... hari ni cuti sempena Deepavali.... akhirnya aku dapat gak rest, takyah nak tunggu weekends sebab aku memang dah tak larat... hehehe... tapi yang tak best nyer, pagi tadi aku terjaga... ingat kan dah kul 10am ker, tgk jam baru kul 830am... laaa.... yang mata aku nak bangun awal hari2 cuti nih naperrr???? eeeee..... cuba nak tido balik tapi takleh, bangun jer lah... mandi siap2... aku ajak mak ngan ayah aku gi breakfast kat luar... sajer jerk.... rasa cam nak makan kat kopitiam... aku pegi ler yang dekat ngan umah aku nih... hehehe... makan roti bakar, minum kopi... pastu balik ler... sajer tukar angin, tak ler asyik nak kaya kan mamak jerk...

dah sampai umah, baru rasa ngantuk balik... tidur lah.. cuaca pun ala-ala mendung.... aku rasa memang tu jer lah aktiviti aku ari nih... makan, tgk tv & tidur.... takper, bukan selalu kan... hehehehe... so selamat bersantai.....

0 Buzz In !: