Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, November 04, 2007

Penat nyerrrr....

Aiyakk!! Aku baru sampai KL awal pagi tadi.. dalam kul 2pagi... ni check blog dah ada orang main bom plak.. konpius aku.. rasanya dah bagitau memang takkan ada any updates untuk 3-4 hari start dari 1hb ari tuh... tapi tu lah, nak kena wat dalam tulisan cina kot baru paham... mmm... hahahahahaha.... [aku sendiri pun tak paham apa smiley ni kata...]

aku taknak cakap banyak.. aku penat sangat2 ... nanti2 ler aku citer apa yang aku dah wat dalam masa 3 - 4 hari ni.... banyak benda yang aku baru tau.... aku ingat, eh silap... aku memang tau daripada 1hb Nov sampai ler ke hari nih, 80% masa aku dalam keta... pagi tadi pun kena g wat family photo shoot... jarang ler hari ahad aku bangun awal dari kul 8 pagi...

Untuk pengebom2 blog yang dihormati, bom jer lah.. tak kisah pun.. hehehe.. tak update bersebab kan... so lantak lerr.. hahahahaha... blog gua kebal beb!!

5 Buzz In !:

enonz said...

ada sebab ke takde sebab ke...ikut sukati la nak bom ke tak...!!hahahaha..don care!!! i taiko maaaaaa!!!!


^_^

g_han said...

tahniah.... tak lama lagi dapat adik ipar... ekekekek

WaNz said...

bakal adik ipar aku best... kepala giler2 cam bakal kakak ipar dia gak... hehehe... ngan adik aku yg bongsu tu pun dia ngam... hehehehe

Anonymous said...

wahhh.. meriah wan sekeluarga..!! aku nye adik ipar?? hmm ok la.. terer masak2 nih.. senang sket aku sok.. hahahaa.. x yah dok dapor tolon bonda dah..

Anonymous said...

aku berkenan tgk kete tank nih wannn.. ader bendera berkibar lagi..!! eheheee