Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 13, 2007

Friends Forever...

ari tu aku duk belek gambar2 lama, sajer nak bukak balik album yang dah berzaman aku tak usik.. al maklum ler, sejak2 guna kamera digital nih kan, sumer gambar simpan dalam hard disk jerk... tak develop pun... hehehe... aku buka balik gambar zaman belum sekolah, gambar sekolah rendah sumer.. eeeee... rindu lak kat zaman2 tuh... tau belajar jerk.. takyah nak pikir2 camner nak cari duit, takyah pening2 nak pikir masalah negara.. hahahahah.... kalu tension pun takat hal2 sekolah jerk....

ni gambar masa form 5, geng kamceng aku kat BBGS...

belek punya belek, ada lah gambar ngan kengkawan sekolah aku yang kira 'geng' ler... aku ni berkawan ngan sumer orang kat BBGS tuh, baik junior, senior or sebaya... tapi yang dorang ni memang geng kamceng ler... sedar tak sedar, kitaorang still berkawan rapat sampai skang... lama dah tuh... ada yang aku dah kenal dari standard 1... masa tu umur 7 tahun, skang dah 25 tahun 48 bulan... [tang tahun umur aku dah stop takat 25 jerk, yang lebih2 tu kira guna bulan jerk... hehehe] bila pikir balik, lama nyerrrrr..... kira dah tau luar dalam, baik buruk memasing ler... Alhamdulillah friendship kitaorang still kukuh lagi.. and Insyaallah akan terus kekal sampai bila2 ler... antara kitaorang ada yang dah kawin, yang dah tunang & tak ketinggalan yang masih single mingle... [apa nak wat, liat skit jodoh yg single nih... save the best for last kata orang... ] tapi yang penting, status tak ubah friendship kitaorang... still the same cam dulu.. kalu ada pelulang get together reramai, memang tak abis citer... riuh kitaorang, rasa cam ramaja balik pun ada... hehehehe... nasib baik ler pasangan memasing tuh paham, kalu tak mesti dorang pening kepala kalu time kitaorang jumpa satu geng....

yang ni awal tahun ni rasa nyer...
[Anne, Yanti, Kuna, Erne, Hada, Nurul, Wan & Siti]

apa2 hal pun, aku memang sayang kengkawan aku nih... tak kira ler dari BBGS ker, yang aku kenal masa kat U ker... [kat U ada geng kamceng gak, banyak puak lagik.... next topic sambung kay...] yang baru kenal ker.. sumer aku sayang... memang aku akan terus jaga FRIENDSHIP aku nih.... tak ternilai ler pada aku... aku sayang korang sumer sampai bila-bila....

0 Buzz In !: