Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 23, 2009

Nasi Lemak Antarabangsa...

Semenjak dua menjak nih, makin banyak lak franchaise "Nasi Lemak Antarabangsa" dah bukak... mula2 aku sedar dah ada yang lain selain yang kat original kat Kg. Baru tu akhir tahun lepas... tu pun sebab dak Enon ajak gi makan reramai kat ampang point nyer francais ngan Nenie, G-Han & Lina.. join jer lah...


Aku nak wat comparison jer lah.. since masa 1st time aku pi tu aku tak makan nasi lemak, so aku pegi lagi lah untuk 2nd time kat danau kota lak... kali ni order nasi lemak ngan lauk paru, mmg tu yg aku slalu order pun kalu makan nasi lemak nih... 1st impression, tak baper sedap.. tak baper nak sama ngan yang ori nyer nasi lemak tuh... tu satu hal, price dia mak aaiii..... 2x ganda... selalu aku makan kat kg baru menu yang sama baru RM3 or RM 3.50, aku tak hengat.... tapi kat yang kedai francais nih rega sampai RM8.00 lebih termasuk tax itu ini.... mmmm.. mmg petang tu last ler aku jejak kaki kat NASI LEMAK ANTARABANGSA versi francais.... kalu aku nak makan sangat aku sanggup gi kat Kg. Baru tuh... bukannya jauh sangat pun... hahaha.... cuma skang aku tepaksa bercuti kejap ler dari menjamah nasi sebab tekak ni dah tolak sbarang makanan berunsurkan nasi nih....
.

2 Buzz In !:

Anonymous said...

salam singgah..hmm..francais yg kt melati utama pun sama...

WaNz said...

mmg sumer francais sama jer price...