Lilypie Second Birthday tickers

Monday, February 09, 2009

Intro...

Aku tau aku dah lambat sangat2 nak citer hal nih.. so aku taknak citer... bagi tgk gambar apa yang patut jer lah... story to be filled in later... ok tak? hehehe.....

Tapi pada yang tak tau lagi, or buat2 taktau... tarikh 13 Dec 2008, aku dah pun bertukar status jadi bini orang... Yer!! Aku dah bukan bujang lagi... cam tak caya lagi pun yer gak nih... hahahaha.... Alhamdulillah, sumer berjalan ngan lancar... aku wat secara ringkas & close ceremony untuk family & close frens jer lah... Sesapa yang aku tak ajak tu, mintak ampun mintak maaf.... Insyaallah, ada rezeki kita wat makan2 reramai kay....

sambil menunggu akad nikah...

Kengkawan school aku, tulang belakang majlis nih...

Dalam hati time ni huru hara, nervous kemain...

Kontrol... tapi dalam kepala tu cam caya tak caya jerk dah jadi bini orang... hehehe...

My hubby, pas settle akad nikah...

Dalam gabra tuh tetap nak bergambar ok...

Sarung, jangan tak sarung cincin tuh...

Skema tul gambar nih... kelakar pun yer gak...

Ngan beloved family... Sorang jer lagi belum lepas...

Enon, Abby, Lina & Ninie

Erne, Ninie, Kuna, Yanti & Ash [Half daripada orang kuat majlis aku nih...]

Ngan besfren aku... Thanks sebab sanggup take time off dari shooting on dat day...

Bahrin & Kuna... Parents to-be...

Ash & Yanti.. Pun parents to-be...

Paling senior dalam bab kawin among us, Zaidi & Erne + Aiesya...

Lina & Enon... aku tak paham naper Lina sangat menjarakkan diri ngan hubby aku...
takde aku marah nyer... hehehe... Enon - sorang lagi besfren aku...
Thanks sebab temankan aku kat umah a nite b4...

Pengantin for the day lah....


Naufal & Siti... Insyaallah, tahun ni their year laks...

My sistas - Yanti, Kak Nur, Ninie, Anne, Erne, Kuna & Hada... I love u guys so much...
Thanks for all the helps... really appreciate it so so so much... All of you are d backbones for this Majlis...

Ni geng2 havoc - Enon, Hele, Nenie, Cheq, Diana & Lina... korang mmg pandai meng'adapt'kan
diri dalam mana2 majlis... hehehehe.. Thanks for coming!! sayang korang...

Satu lagi geng dari Unimas... Lama giler tak jumpa korang...
Sampai senget2 meja aku dengar korang nyer borak tuh... hehehehe


Ngan family memasing... Erkk... Nenie? bila nak join d crowd? hehehehe


Nanti ada masa aku citer ler panjang lebar apa jadi kat majlis aku nih... yang penting, walaupun ringkas, pada aku sangat meriah ler ngan kehadiran family aku yang jauh n dekat + kengkawan rapat yang boleh katakan almost all can make it... Kengkawan banyak sangat tolong dalam menjayakan majlis nikah aku nih.... Thanks so much.. Jasamu akan dikenang sampai bila2....
.

0 Buzz In !: