Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, February 11, 2009

Cadbury Double Decker.... Sedap nyerrrr!!!!!

Tengah2 wat keja colleague aku panggil, rupa nyer nak bagi2 coklat yang mmbr dia baru kirim from States... aku tau kita kena boikot produk orang2 jahiliah nih tapi selera aku tak tahan... salahkan appetite aku ni... bukan aku nyer salah.. hahahah.... ok lah... memang sedap coklat nih.. pretzel covered with choco & white choco - FLIPZ.. nyum nyum.... masalah nyer, aku tetiba teringatkan satu lagi favourite chocolate aku yang dah lama sangat lupus dari bumi Malaysia nih... dulu2 ada, skang hampeh... dah banyak tahun kita tak import chocolate nih dah.... dun know why laaa....



Aku nk Cadbury Double Decker... double decker bus aku tanak.... sedap giler coklat nih... teringat2 lagi camner rasa dia.... adui lah.. ada tak sesapa yang aku boleh pesan erk?? kalu dapat tu mmg selalu nyer aku akan makan sikit demi skit sebab takut cepat abis.. bodo kan? hahahahaha... tapi sukati aku lah , coklat aku.... hehehehe... skang masalah nyer mana aku nak carik nih? mmmmm.... huhuhuhuhuhuhuhuhu......

0 Buzz In !: