Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 05, 2008

Crackkkk...

Huu... Huu... aku dari ari tu nak posting pasal ni tapi since line STREAMYX [lari topik sat, aku nak terminate dah asap.. sakit ati nyer pasal...] aku wat hal kat umah tuh, terus tertangguh ler... kacau betul lah.. bikin hati panas jerk...

Kisah nyer, aku nak gi bank sebab nak cash kan cheque company... elok jer duk drive kat MRR2, alih2 lori depan aku tu dah 'muntahkan' batu2 lak... baru jerk nak signal tukar lane, skali sudah kena daa.. agak besar gak ler... kuat bunyi masa batu tu kena cermin keta aku nih... dalam ati aku dah cuak, sesambil mata duk cari ada tak rekahan kat cermin tuh... alamak! ada lerr... ada ler dalam 2cm... masa tu duk pikir nak kena singgah kedai ni, wat something sebelum crack tu jadi panjang... tak sampai 5 saat aku abis ayat tu dalam kepala nih tetiba jerk CRAACCKKK!!! betul2 depan mata aku rekahan yang asal nyer 2cm tetiba merebak jadi panjang.... lebih dari sejengkal gak ler... terkedu jap aku time duk driving tu... ish ish ish... sialan tul ler... dah satu keja lak nak kena tukar windshield pas nih.....

Kasi setel sumer keja aku kat bank tuh, aku singgah ler kat kedai cermin tepi Tawakal... kot2 dorang boleh letak apa2 super glue ker etc ler... mamat cina tu kata takleh wat apa dah melainkan tukar cermin baru... hahahahaha.. aku dah start gelak dalam sebak.... hehehehe.... tak per lah, alang2 nak tukar cermin aku tunggu dia crack sampai bawah ler... puas ati skit tukar kan... since aku dah insured kan cermin keta nih depan belakang, so tunggu pas renew roadtax nanti lah... nasib baik ler double-layered... kalu tak dah tentu2 retak seribu time kena batu tadi tuh... nasib... nasib.... last aku tukar cermin tu tahun 2001.. masa tu ada motor sudah langgar dari depan...

tapi skang mata aku jer lah yang tak baper best duk tengok crack tu... cam sian lak kat 'boipren' aku nih... hehehehehe...
.

5 Buzz In !:

Anonymous said...

I could give my own opinion with your topic that is not boring for me.

Anonymous said...

Gomen kudasai.

Anonymous said...

that's way too cool.

Anonymous said...

To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

Anonymous said...

that's way too cool.