Lilypie Second Birthday tickers

Monday, June 18, 2007

Raja Nazrin & Tuanku Zara


Juz nak share citer.. malam tadi aku gi makan kat satu restoran famous kat Taman Megah tu.. nak celebrate bday member... tengah duk tunggu queue nak dapatkan meja, berenti satu keta hitam [aku tak ingat keta apa tp jenis SUV] kat depan kitaorang..macam familiar giler.. rupanya Raja Nazrin & Tuanku Zara + 2-3 orang lagi sedara diaorang kot.. yang respeknya, diaorang turun dari keta macam rakyat jelata biasa gak.. takde la sampai 3-4 orang bodyguard sibuk duk keliling diaorang tuh.. kiranya CT Nurhaliza tu lagi ramai bodyguard kalu g memana compare ngan pasangan diRaja nih.. perrgghhh... since restoran tu pack giler, diaorang pun kena tunggu gak ler table kosong.. takde lah sibuk2 konon dorang tu VVIP... respect giler.... ni baru betul2 humble n berjiwa rakyat...

Tuanku Zara memang cantik.. kurus dia macam aku gak.. seriously!! dia nyer dressing cam aku selalu pakai kalu kuar casual nih kan.. jeans, baby collar t-shirt ngan sandle.. memang kurus macam aku..percaya lah... aku yang tak caya sebenarnya.. hehehe

Raja Nazrin takyah cakap lah.. hensem & smart macam biasa... memang ada karisma lah anak beranak sultan Perak nih.. ish..ish.. makin hensem pas kawin nih... hehehe...yang penting kitaorang memang terpegun sekejap tgk couple nih... respek siot diaorang tak rasa cam besar sangat darjat tuh...

2 Buzz In !:

Anonymous said...

tmn megahhh? aku kat area sana gak la smlm.. mkn kat wilson? wilson ke nama gerai western tu.. ntah aku x ingt aper nama dia ahaha.. blkg lim kok wing lama.. best jugak situ!! mango juice special dia best.. ader longan!! marii marii mariii...

Anonymous said...

nenie.. nanti nak g roger aku okey... ekekeke...