Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 14, 2007

Perkembangan +ve

Ahaks.. Setelah terhenti lama, ni baru aku nak start edit apa yang perlu.. tu pun teramat lah minima... sebab biasalah....meter kemalasan aku dah cecah full.. hehehe


nanti2 lah aku tambah lagi... sabar yer.. belum expert lagi nih.. kang dah handal dalam bidang blogging ni takut tak terbaca lak... hehehe

3 Buzz In !:

enonz said...

kalau penyakit M ni dok lama lam badan ko kan, bleh jadik kanser!!!
meh aku kasik ko ubat sebelum merebak...
bahaya ni, penyakit M nih, leh berjangkit kepada orang yang rajin cam aku...!!
kui kui kui

Anonymous said...

ni ada ubat selsema... makan sebijik.. gerenti penyakit M leh ilang... ekekekke

WaNz said...

takat ubat selsema takleh ilang penyakit M ni... ada satu ubat jerk yang boleh sembuhkan aku dari penyakit M ni... nama ubat tu RM...ubat USD pun boleh gak..lagi cepat baik..hehehehehe