Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 05, 2008

Selamat Pengantin Baru Enon & Azlani...

Salamsss..... mintak maap sangat2.. aku sangat lah sibuk ujung minggu lepas... abis ngan wedding Enon, aku gi setel hal lain plak.. hari Ahad sesudah subuh aku dah start keja sampai ler malam.. hasil nyer? Hari Isnin aku flat giler... hehehe.... aku upload gambar dulu.. nanti2 aku tulis apa jadi sepanjang minggu wedding dak Enon kay... banyak citer dia, suka duka semua ada...

** giler lama nak upload satu2 gambar.. aku letak mana yang sempat dulu kay... nnt aku cari masa n letak lagi gambar lain2.... sabar yer....**

Mala ngan Azlina dalam bilik pengantin...


Ni ler gambar betul2 lepas pengantin siap make up...


Antara yang datang masa akad nikah Enon kita tuh... Mala dah balik ler plak..


Ni ler dia pasangan pengantin untuk minggu lepas... Puan Enon & Encik Azlani...


Nenie, Apeng + Husna, Cheq, Azlina, Kak Syima, Mala & Hele...


Nenie, Hele, Wana & Apeng...


Sesi bergambar beramai2... baru perasan, camner lak Mala boleh tertinggal nih?? Mana dia pegi time nih??


Ni ler dia rupa En. Azlani yang disorok2kan selama ini... hehehehe

aku akan upload lagi gambar2 lain yer.... masa tak mengizinkan... daaa.....
.

1 Buzz In !:

Diana Ishak said...

kata kat nenie simpan je la gambar tu tahun depan baru upload.