Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 19, 2008

Erne's 3-series celebration...

HAPPY BIRTHDAY to you, Erne!!

Ni pun back-dated nyer citer... 2hb Aug lepas, abis wedding Enon aku balik umah... Ari yang sama gak tu wedding member aku, Erne... member dari darjah 1 sampai ler skang.... Husband dia dah msg kitaorang sumer ajak join together bday dinner kat Tony Roma's Pavillion... ok ler, sempat ler nak siap2... sampai sana, yang ada Erne & Hubby + Nurul & Najmi... yang lain tak nampak bayang lagi.... aku ingat aku dah lambat nih... after a while, sorang2 menjelma... kira malam tu cukup korum gak ler... so all of us makan2, minum2, borak2 & of course nyanyi lagu Birthday together ler...agak meriah... sajer aku nak post gambar2 kitaorang malam tuh sebab susah nak dapat gambar lengkap camnih... heheh.. ni ler kengkawan aku dari zaman sekolah... ada few lah yang kawan pada kawan tapi boleh ngam... kitaorang lepak sana sampai ler staff kat TR tu tutup lampu separuh kedai tuh... kira dah bagi hint dorang nak tutup restoran ler.. hahahaha...
Najmi, Nurul & Erne...

Linda, Hada, Yanti, CT & Wan

Half of us... Atan, Ash, Yanti, Anne, Linda & Hada...

Other half of us... Hada, Naufal, CT, Wan, Najmi, Zaidi, Nurul, Erne, Kuna, Bahrin & Atan

ALL of us!!

All girls... erkk.. still girl ka? hehehe

Honestly, aku harap sangat our friendship ni will last forever n ever... lagi pun masing2 dah lama kenal... dari bujang sampai ler yang dah kawin & ada anak...

Luv u guys!!
.

0 Buzz In !: