Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 10, 2008

Terbang lagi fulusku...

Huk! huk! semalam aku gi antar ler keta nak repair or service air cond Mechanic .. mana yang applicable ler kan.. sebab memang dah bermasalah pun, kuar angin jerk, sejuk nyer tidak... bajet dalam kepala tak lebih mana pun... bila pomen bukak & tunjuk kat aku apa masalah problem, itu ini bocor.. nak suh welding pun takleh dah... ish..ish... ok ler.. nak kena tukar compressor ngan cooling coil ngan valve ngan filter ngan gas ngan apa lagi ler yang berkenaan.... sebelum wat dia bagi dulu bajet...

wargh! wargh! Perturbed nak tercabut telinga aku dengar ... memang burst ler bajet aku... al maklum ler, rega compressor tu sajer pun dah lebih dari RM500... nak taknak kena wat gak ler, sebab kalu tak lemas aku dalam keta tuh... O2 pun tak masuk dah... duk CO2 jerk.. nasib baik ler ada mak jadi penyelamat.. berhutang lagi.. aiyak!!!!!! takper lah, ada hikmah ler nih.. dugaan idup kan.. lagipun keta aku nih dah masuk tahun ke-10 baru merengek2 mintak tukar itu ini.. worth it ler... tapi aku ler yang sakit skit sebab berturut2 problem keta nih... ikat perut lagi ler bulan nih... mmmm....

lupa lak, masa antar keta tu, mintak tolong Enon amik nak balik opis.. takkan nak tunggu kat situ lak kan... mau kena sound ngan boss kang... tima kasih yer my fren... jasamu akan dikenang sampai bila2... hehehe....
.

0 Buzz In !: