Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, April 22, 2008

Aku buhsannn!...

Hahahahahahaa.... aku tau dah lama tak hapdet blog nih... naper? as usual ler, time mood tengah baeekkkk punya nak update, connection wat hal.... potong betul ler Crazy .... pastu bila connection lak ok, aku dah putus idea... hasil nyer, tak ber hapdet ler blog aku nih... al-kisah nyerr.....

sebenarnya, bulan ni aku agak down skit ler... kemurungan melanda diri... nasib baik ler boleh berpikiran waras lagi.. kalu idak ada ler korang baca dalam paper orang terjun dari bangunan ni kang... hahahaha.... naper aku murung? good question... sebab nyer, 'cuma aku yang tahu'... hahahaha.... kepala otak aku nih banyak sangat wat keja overtime, pikir macam2.... hasil nyer bukan ler E=mc2, tapi depressed yang teramat ler sangat.... aahahhhhh... aku nak gi bercuti ler... tapi alamak!! camner nak gi bercuti, ada masalah lain lak yang menyumbang kepada ketidak mampuan nak gi bercuti.... hahaha.. apa aku merepek nih?? ish.. ish... Shoot Me

dah ler, baik aku stop dulu.. kang tambah melalut sampai ke mana lak... otak aku nak kena gi wat service ler.... ada ker tempat nak wat brain service erkkk?? kena overhaul skalik nih.... Wild & Crazy
.

0 Buzz In !: