Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 24, 2008

Nak makan laksa... jom?

Aku sebenarnyer dah 5-6 hari nih duk teringat kat laksa jerk.. laksa asam... or nama glamer dia laksa penang... hahahaha... memang ni antara makanan faveret aku ler... tapi dalam seminggu nih aku cam terbau2 jerk, pastu cam rasa duk hirup kuah laksa jer... hahahah... giler tul.. taktau ler camner gamak nyer kalu aku ngandung n ngidam nak makan itu ini... sedangkan tak ngandung pun dah macam2 aku sebut... sian bakal suami aku tuh nanti.. hehehehe

aku ada ler few place yang jadi tempat faveret nak makan laksa nih... susah nak cari yang betul2 sedap & kena ngan selera tekak aku nih... so once ada jumpa yang sedap & yang agak sedap, memang terpahat dalam ingatan ler... masalah nyer nak pegi tuh takde masa.. ish ish.. apa yang aku wat sampaikan nak gi makan faveret food pun takde masa erk?

so skang, aku nak makan laksa.. laksa aku nak makan... aku nak makan gak laksa tuh.. lagi-lagi laksa... hehehe... jom kengkawan?!
.

0 Buzz In !: