Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 05, 2010

Kaki Katak dalam menu Kopitiam?...


errkkk... aku taktau ler Kopitiam mana yang mamat ni gi makan kat Bukit Tinggi Klang tuh... tapi kalu nak ikutkan yg famous Old Town White Coffee la... Tapi tu lah, sebab dalam paper pun tak reveal kan nama Kopitiam mana so takleh nak main tuduh sebarangan ler.... Yang aku tau OTWC mmg takde sijil halal lagi utk makanan... eh silap, bukan aku tau.. aku dgr2 la orang duk bagitau... camner boleh le kerajaan leh lepas benda2 camnih... bila baca paper pasal jumpa kaki katak dalam mee dorang nih, geli geleman lak tekak aku... mcm2 soklan dalam kepala otak aku nih...


in d 1st place, camner lak boleh ada daging katak dalam kopitiam tuh? apa motif dorang order daging katak tuh? dorang ada wat masakan yang kena letak daging katak ker? klu tak, takkan bleh terlepas kan... mmmm...ntah apa lagi la yg dorang bubuh dalam masakan2 lain erk... adduuuiii hai.... nasib la aku dah lama tak gi melepak kat mana2 kopitiam nih.... tak sempat pun kalu nak melepak... time bujang dulu bleh dikatakan port lepak gak ler OTWC nih... huhuhuhuhu... errrr.... dah kuar berita camni, Kerajaan Barisan Nasional tanak amik apa2 tindakan ker? kata negara Islam kan.... ;-)

ada rasa nak jamah ? errkkkkk!!!!!

0 Buzz In !: