Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, March 18, 2009

A very good day to all!!

Selamat hari Rabu semua... pagi ni aku nak bangun cukup payah, hujan kat luar tu cam suruh sambung jer tido lagi... tapi memandangkan tanggungjawab pada nusa dan bangsa kena lah jugak bangun & pi keja... hahahahaha....

last week tak berapa happy untuk aku & family belah hubby... Mak mertua aku meninggal dunia tengahari Sabtu lepas... pas 5 hari kat ICU... aku tgk kat sijil kematian, punca nyer sebab kegagalan buah pingang, hati & jantung.... Semoga roh nya ditempatkan bersama golongan orang2 yang beriman, Amin!

Aku tak sempat nak kenal lama ngan arwah mak mertua aku... Tapi sekurang2nya hajat dia nak tgk kitaorang kawin dah tercapai.... cuma hubby aku terkilan sebab arwah tak sempat nak jumpa ngan bakal cucu dia nanti... for the 1st few days hubby aku jadi pendiam sangat tapi alhamdulillah, dia slowly recovered...

so this week, insyaallah, kita mulakan dengan lembaran baru.. new chapter... nnt lah aku update lagi... wimax aku pun dah boleh guna skit2.... tumpang2 line dari kawasan taman sebelah kan...
.

2 Buzz In !:

Anonymous said...

assalamualaikum,

pertama, takziah dari saya sekeluarga, kedua, selamat pengantin baru. lama betul aku tak baca blog hang.baru skg ada kesempatan.

WaNz said...

thanks untuk semua.. tak per lah lama tak baca.. lama gak tak update nih... ;-)