Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, March 26, 2009

Sedut Lemak = sedut nyawa? ...

Masa breakfast tadi sempat ler aku membelek paper pagi2 nih.. selalu nyer aku ni baca paper bila hari pun malam jerk.. hehehe... terbaca ler front page Kosmo & Harian Metro, pasal sorang pompuan nih [i mean arwah] sedut lemak since 2007, kalu tak silap aku ler.... masuk ni dah 14 kali dia wat proses nih.... berat asal dalam range 50 - 55 kg jer pun.... tup2 kali ni silap langkah, ngan nyawa2 sekali tersedut... Takziah utk family arwah...

Tapi yg wat aku musykil, tgk dalam paper arwah tu takde lah dalam kategori gemuk sampai kena wat proses sedut lemak nih... sapa ler orang yang duk mhasut & bagi dia gambaran bukan2 sampai dia terpikir nak teruskan jugak benda nih.... tapi tu lah, dah ajal kan.... juz dat untuk kengkawan aku, pikir2 dulu sebelum nak wat apa2 rawatan.... organ dalaman badan manusia nih sangat delicate.... salah cucuk, salah tarik abis lah... ni dah kes yang kedua aku baca dapam paper.. yang tak kuar paper taktau lah kan, kot ada yg tak report.... yang kali ni klinik kat Ampang, tgk dari gambar cam kat area Ampang Utama jerk... ntah....

KLINIK sedut lemak di Ampang yang memberi rawatan kepada Noraini sebelum wanita itu meninggal dunia semalam.

1 Buzz In !:

Unknown said...

Mmg paper bnyak tambah2 cerita , x pe la ad ajal my mom al-fatihah